6. Mi kell ahhoz, hogy neked is legyen nitród?
Nitrosystem-nitrórendszer fajták, működésük, eredmények.


Ahhoz, hogy neked is lehessen nitród semmi különös dologra nincs szükség.
Az autód valószínűleg most is megfelel minden - a nitrózáshoz szükséges - követelménynek.
Elég rászánnod a hétvégéből egy napot a beszerelésre és vasárnap már próbálhatod is.

Az érzés amit a nitró ad ahhoz hasonlítható mint amikor egy turbós autón a turbó elkezd tölteni. Ez elég kellemes érzés mert ilyenkor kb. 100-150 Nm többlet szabadul a kerekekre- és mindez a motor teljes biztonsága mellett.
Én általában kinyitott palackkal közlekedem de csak akkor használom, ha valami jó kis szituáció kerekedik.

"Jó érzés amikor nitrózom, a gyorsulást magát élvezem. Számomra ez fogalom amit most birtokolok. Most már az én autóm is belépett a "nagy" kategóriás autók közé. Nekem nincs M3, vagy M5 ös a fenekem alatt, de mégis van egy erőgépem. A nitró olyan más, vonzza a figyelmet..."
Toyota Celica TS 1.8 - Róbert -


Például volt, hogy Németországból jöttem hazafelé az Integrával amin 50Le-s szett volt. Egy Porsche Carrera 4-es tolta lefelé az autókat a belső sávból. Amikor mögém ért én is lehúzódtam, de a kezem már szaporán tekerte a palackot kifelé és mindjárt vissza is mentem a Porsche mögé és alig vártam, hogy szabad legyen az út előtte és elkezdje nyomni neki. Beálltam mögé és rányomtam a nitrót. Látnod kellett volna az ürge szemeit a tükörben, le sem tudta venni a visszapillantóról, mert a Integra nem akart lemaradni.

Szóval ilyen jópofa kis élmények várnak rád a nitró segítségével.

"az első élvezet, a brutális gyorsulás ami meglepett..."
Volvo S60R - József -

A Nitrosystem nitrórendszer működése:

ˇ Az autóban a neked tetsző helyen elhelyezel egy kapcsolót, amely bekapcsolásával a Nitrosystem-rendszer működésre kész, de ekkor még nincs nitrózás.

ˇ Ezután elhelyezel a fojtószelepnél egy másik kapcsolót mely a fenti teljes nyitását érzékelő mikrokapcsoló.

ˇ Amint ez a kapcsoló jelet ad ( padlógáznál ) aktiválódik a rendszer és megindul a nitrózás.

ˇ A Nitrosystem rendszerrel elérhető maximális lóerőt minden esetben az autód típusához és motorjához igazítjuk.

Így kaphatsz az eddigi Lóerők mellé plusz 35 LE, 50 LE ,75 LE,100 LE, 150 LE -t ami kiegészül a jól érezhető nyomatéknövekedéssel.
Ez igen kellemes érzés a bent ülőknek.
ELLENBEN elég kellemetlen látvány a melletted lemaradó "ellenfélnek".

"az első élvezet, a brutális gyorsulás ami meglepett..."
Volvo S60R - József -


Mi az előnye számodra?

Nem kell megbontanod a motorodat, mégis bármikor rendelkezésedre áll a plusz lóerő, anélkül, hogy tönkretennéd azt!!!!

"Nem akartam alkatrészeket venni az autóba azt akartam maradjon gyári és gyorsan berakható tuningot akartam.
Ezért választottam a nitrót"
Corvette - Géza -


Mi a titka?

Az, hogy a szetthez adott útmutatás szerint szerelsz és úgy használod ahogy a leírásban meg van adva. Jól olvastad, ennyi az egész!

Ha csak ennyit teszel, elégedett leszel! :)

Mire kell figyelned?

Amire vigyázni kell, hogy 2500 fordulatszám/perc motorfordulatszám alatt soha ne aktiváld a nitrórendszert és ne engedd bele tiltásba. Vagyis korábban vedd vissza a lábad a gázról mint az autód leszabályozna.

Én szeretek versenyezni ,szeretem a versengést és szerintem a nitró igenis kell annak aki szereti ezt..
Jó érzés ha megjelensz és mások tudják, hogy te gyorsabb vagy.
Nincs ugyan 10-20milliós autód és mégis levered őket. Igen ezt szeretem.
Versenyszellem! Te legyél a jobb.
Opel Vectra - Sándor-


Mi az a két lehetőség amit érdemes megnézni
- azaz milyen típusú Nitrosystem-nitróredszerek között választhatsz:

1. Első lehetőség:

HA FEJLETTEBB és vezérelt kell:
válaszd a Nitrosystem computer vezérelt nitrórendszert.

Mit tartalmaz a szett:













Üres palack, csőrendszer, vezetékek, mágnesszelepek, injektor fej, kapcsolók, fúvókák, nitró vezérlő computer.

2. A második lehetőség:
HA AZ ERŐ kell amit te irányítasz, és olcsóbbat akarsz:
válaszd a Nitrosystem computer nélküli nitrórendszert.
(amelynek működéséről az előbbiekben olvashattál)

Mit tartalmaz a szett:













Üres palack, csőrendszer, vezetékek, mágnesszelepek, injektor fej, kapcsolók, fúvókák.

Miben más a Nitrosystem computer vezérelt nitrórendszer:

Az alap és őrült nagy szétzúzó erőt a Nitrosystem szett állítja elő és semmi más! Ha a kerekeken érezhető lóerő-többletet akarsz a Nitrosystem, legfejlettebb programozható szoftverrel ellátott rendszerére van szükséged:

Mit nyersz ebből?

ˇ A rendszeredhez beszerelsz egy programozható computert melynek szoftvere lehetővé teszi, hogy kiválaszd, hogy mennyi nitró legyen befecskendezve.

ˇ Tudsz változtatni 10 - 150 LE között aszerint milyen többlet erőt akarsz.

ˇ Emellett, a computer ellenőrzi az optimális benzin és levegő keveréket, ezáltal csökken a motor meghibásodásának lehetősége.

ˇ Ezenfelül a programból beállíthatod az aktiválás kezdeti és a leszabályozási fordulatszámot.

Ez azért fontos mert miután bekapcsoltad a főkapcsolót nem tudod túl korán elkezdeni a nitrózást és nem fog beleforogni a piros mezőbe a fordulatszám mérőd.

ˇ Mialatt tart a nitrózás a computer folyamatosan figyeli az oxigén szenzor jeleit és ha a hengerben nem tökéletes az égés azonnal szabályozza a nitró mennyiségét.

ˇ Beállítható a nitrózás időtartama (nem muszáj Debrecenbe lemenni Győrből nitróval)

ˇ Lehetőség van arra, hogy a nitróval elért teljesítmény-növekedés ne egyszerre szabaduljon rá a motorra, hanem folyamatosan növekedjen (milisecundum-ban mérve).

ˇ Na és végül van egy kapcsoló a DRAG kapcsoló amit ha bekapcsolsz akkor kiiktatja az utóbbi funkciót és egyszerre jelenik meg az 50-75-100-150 Le.

Azért kapta ezt a plusz funkciót azaz a folyamatos teljesítmény adagolást, mert az egyes autók mint például az Integra kettesben ha megkapja a nitrót azonnal elkapar.

Mindkét szettnél a Nitrosystem-rendszerrel elérhető maximális lóerőt minden esetben az autód típusához és motorjához igazítjuk.
Így kaphatsz az eddigi Lóerők mellé plusz 35 LE, 50 LE ,75 LE, 100 LE ,150 LE-t ami kiegészül a jól érezhető nyomatéknövekedéssel.

A kijelző felülete:

Ez a kijelző felület, melyet a laptopodon fogsz látni és itt fogod tudni beállítani a te autód, motorodhoz az adatokat.

Miért fontos ez neked?

Mert a nitrótól mindössze, csak a hibás használati módtól mehet tönkre egy motor. Ez a két mód pedig nem más mint:

1. Ha túl korán kezdték a nitró befecskendezését.

2. Ha a dinitrogén-oxid és benzin aránya eltolódott a nitró javára. Vagyis valami miatt kevesebb benzin érkezik mint amennyi szükséges volna. (gyengélkedő benzin pumpa, szűrő...)

Mindezt kiküszöböli ez a computeres szett.

A Nitrosystem - nitrórendszer nem fogja tönkretenni a motorod, ha követed az útmutatókat!

Miután beszerelték lemértük egy teljesítménymérő padon és az eredményre nagyon büszke vagyok. Megkaptam amit ígértek. A gyári állapotban nitró nélkül 207 Le volt és 285 Nm. Aztán megpróbálták lemérni nitróval is de a mérő görgőkön elkapart az autó. Jó kis gumi melegítés után végül sikerült a mérés és az eredmény nem semmi: 282Le és 536 Nm. Ez a nyomaték már megközelíti például a Porsche 911 Turbo nyomatékát. Ez már ígéretes.
A pályán szintén hozta az elvárásokat. Az utcai gyorsulásikon eddig még a Géza nitrós Covette-jén kívül senki sem bírt lenyomni. Az a tudat, hogy ott van az a kis plusz lóerő ha kell, nagyon szívmelengető tud lenni.
Peugeot Coupe 3.0 - László -


Gyakori kérdések:

ˇ Hol helyezhetem el a computert?
Az utastérben, hogy lásd a kijelzőt, amely a helyes működést mutatja.

ˇ Beállíthatom-e laptop segítségével a computert?
Igen - a vásárlás során kapsz egy CD-t a programmal.

ˇ Betudom-e magam szerelni a computeres szettet és a computert?
Igen =>
Ha akarod magad szerelheted Nitrosystem - rendszered, nem kell még a beszerelésért is fizetned, mert az új szetteket úgy alakítottuk ki, hogy egy rádiós-magnó beszerelésének nehézségi fokával egyenlők.

Ez azt jelenti, hogy egy könnyen összeszerelhető és tökéletesen működő nitrorendszert adunk át neked .

Ha követed az útmutatót, kevesebb mint egy napodba telik, és ezt magad is meg tudod oldani.

ˇ Mikor és hogyan kérhetek segítséget?
A szett megvásárlásával megkapsz egy olyan lehetőséget is, amely biztosítja számodra, hogy bármikor kérhetsz tőlünk akár egy személyes találkozót vagy telefonos információkat, ha segítségre, új ötletre van szükséged autód, motorod gyorsulásával, lóerőnövelésével kapcsolatban.

"Ez az autó alapon nem igazán nyújtotta azt, amit egy ilyen kinézetű autótól elvártam, most már tudja azt amit kívülről mutat. Végre élvezem a vezetést.
Nagy gondom volt, hogy a Japán autókhoz nem lehet a chiphez nyúlni, tehát más megoldást kellett találnom.
Nekem a nitró tökéletes megoldása volt a problémámnak.
Toyota Celica TS 1.8 - Róbert -


MÉRőPADON LEMÉRT EREDMÉNYEK:

Nézzünk meg egy konkrét eredményt:



Peugeot 406 coupe 3.0 V6













Peugeot 406 coupe 3.0 V6

max. teljesítmény:  max. nyomaték:
gyári érték:206 LE285 Nm
nitróval:282 LE536,2 Nm

Nézd meg, a Lóerő és a nyomaték is igen szépen változott!
A Nitrosystem egy minőséget ad neked, egy kényelmes, új szinten.

Itt láthatsz még egy mérési eredményt:


Peugeot 406 coupe 3.0 V6













Peugeot 206 CC 2.0

max. teljesítmény:  max. nyomaték:
gyári érték:145 LE188 Nm
nitróval:207 LE252 Nm

A számok itt is magukért beszélnek, figyelj a lóerő növekedés mellett, a nyomaték változására is!

Nézzünk még egy harmadik mérési eredményt:

"Ami nagyon tetszett, hogy a nitrós Honda Integráját Gézának én is kipróbálhattam. Mint bárki aki ellátogat hozzá én is beültem mellé, hogy érezzem milyen érzés és élmény a nitró."
Honda Civic 1.6 VTI - Zsolt -















Honda Integra Type-R.

Ennél a példánál azokat az adatokat is megfigyelheted, amelyekről az előző fejezetben írtam neked. Azaz, mi az ami elősegíti a lóerőszerzést számodra és mi az, ami a köztudatban lóerőszerző technika, mégis a lemérés után kiderül, hogy csak "elviszi a lóerőt". ( magyarázatot a miértekre az előző fejezetekben adtam, ha nem olvastad eddig, javaslom olvass bele)

Az első mérésnél a gyári autóhoz képest a módosítások: SPOON leömlő 4-2-1 Rozsdamantes 70 mm-es kipufogó rendszer no katalizátor Amerikai rozsdamentes kipufogó hátsó dob. Az egész mutatvány kb: 450.000.-
Mennyi lóerőt saccolsz???

6000f/percItt a maxi teljesítmény: Pmax=135.1 kw ( 183 Le )
Max nyomaték: Mmax=168.6 Nm
A V-tech szabályzás 6000 f/perc-nél volt A gyári lóerőnél 7 Le-vel kevesebb és 10 Nm-rel gyengébb. A hangja kiváló!! Becsapós mert a hangjából ítélve erősebbnek éreztem.










4000f/percA második képek ugyanez az autó de a V-tech controller már 4000f/perc-nél nyitja a vezérlést és a diagramm azt mutatja, hogy a nyomatékunk nőtt de a teljesítmény csökkent!
Pmax = 131.2 kw (178.4 Le )
Mmax = 171.2 Nm










3000f/perc - NitroA harmadik képek ugyanez az autó nitrózva. A nitrót 3000f/perc-nél kezdtük adagolni.
Pmax: 162 kw ( 220.32 Le )
Mmax = 225.8 Nm


Itt megemlítendő, hogy az >elért nyomaték-növekedéssel túlszárnyaltuk a Honda S2000 nyomatékát 208 Nm. Ezt azért mondom mert köztudott, hogy nem sok autó gyorsulja le az S2000-t.










Nekem a nitró az érzésért az érezhető lóerő növekedésért kell...
Opel Astra - Donát -


Kattints ide és folytasd a 7. résszel!

(Extrém teljesítmény gyári autókra szabva cikk fejezete.)


____________________________________________________________________________________________________

Lóerőre szomjazom! Hírlevél

Hírlevelünkben hónapról hónapra a nitróval, a tuninggal, teljesítmény növeléssel kapcsolatos érdekes hírekről, eseményekről adunk tájékoztatást és közérthető leírást.
Ha esetleg még nem jelentkeztél volna, kérlek kattints ide és jelentkezz most!


>
nitrosystem.hu
"ahol csak a teljesítmény számít..."